Gwarancja i zwroty
Okres gwarancji określony jest w oryginalnej karcie gwarancyjnej, która jest dołączona do towaru.
W okresie gwarancyjnym odbierzemy wadliwy produkt i zwrócimy go po naprawie gwarancyjnej. Warunki: towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu transportowym i ważyć nie więcej niż podano w specyfikacji technicznej.
Nadawca lub właściciel towaru jest zawsze odpowiedzialny za wysyłkę i przygotowanie do transportu do serwisu gwarancyjnego.
Przykład karty gwarancyjnej:
Zwrot/wymiana i serwis
WAŻNE! Wszelkie koszty poniesione w związku z transportem towaru przy jego zwrocie ponosi Kupujący.
- Jakie dokumenty kupujący powinien dostarczyć sprzedającemu w celu wymiany lub zwrotu towaru?
Aby wymienić lub zwrócić towar, kupujący musi napisać pisemny wniosek do sprzedawcy na adres e-mail info@osuszacze-online.pl z tematem „Zwrot towaru według numeru zamówienia” w treści listu, opisać przyczyny zwrotu. Do pisemnego wniosku należy dołączyć paragon lub inny dokument potwierdzający sprzedaż/zakup towaru od tego sprzedawcy oraz dokument gwarancyjny (w przypadku sprzedaży towaru na warunkach rękojmi).
- Gdzie dokonywana jest wymiana lub zwrot towaru?
Produkt jest wymieniany lub zwracany w miejscu zakupu.
- Co powinienem zrobić w przypadku sporu między kupującym a sprzedającym co do jakości towaru?
W przypadku sporu między kupującym a sprzedającym co do jakości towaru, kupujący przedstawia swoje roszczenia sprzedającemu na piśmie. Konsument ma obowiązek skontaktować się ze Sprzedawcą nie później niż trzy miesiące od dnia, w którym dowiedział się lub powinien był wiedzieć o naruszeniu jego praw lub uzasadnionych interesów. Sprzedawca obowiązany jest nieodpłatnie rozpatrzyć zgłoszenie Konsumenta i w przypadku niezgodności z jego wymaganiami udzielić mu szczegółowej, udokumentowanej, uzasadnionej pisemnej odpowiedzi nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia Konsumenta, chyba że w ust. Prawo lub prawodawstwo Unii Europejskiej. Jeżeli Sprzedawca nie zaspokoi lub częściowo zaspokoi wymagania Konsumenta lub nie ustosunkuje się do nich w ciągu 14 dni.
- Сzy Klient może żądać wymiany lub zwrotu towaru nieodpowiedniej jakości – takiego, który mu się nie spodobał?
Produkt dobrej jakości, który Ci się nie podoba, można wymienić lub zwrócić, jeśli produkt nie był używany, nie został uszkodzony i jest w dobrym stanie. Kupujący ma prawo żądać wymiany zakupionego produktu na odpowiednik o innym kształcie, rozmiarze, kolorze lub modelu w ciągu 14 dni od daty sprzedaży produktu, za dowodem, że zakupił produkt od tego sprzedawcy.
Jeśli sprzedający nie posiada odpowiedniego towaru zastępczego, kupujący ma prawo do zwrotu towaru sprzedającemu w ciągu 14 dni w celu zwrotu pieniędzy.
Za rozpatrzenie „reklamacji klientów” odpowiada pracownik firmy
“ Inkomklimat Ivan Szuba” Wladyslav Mozolov v.mozolov@osuszacze-online.pl Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 5 dni roboczych.
- Produkty, których kupujący nie może zażądać wymiany lub zwrotu, jeśli kupujący nie lubi ich kształtu, koloru lub złożoności?
- Klient naruszył zasady korzystania ze sprzętu.
- Produkt zmienił wygląd (porysowane, podarte pudełko).
- Instalacja i serwis sprzętu nie zostały wykonane zgodnie z zaleceniami.
- Podjęto interwencje na tablicach kontrolnych.
Walizka serwisowa
Aby zapewnić długotrwałą i pełną eksploatację osuszacza, jego wysokiej jakości serwis jest po prostu niezbędny.
Ale jeśli pojawią się problemy z osuszaczem lub systemem, zadzwoń do nas +48172831547
Jeżeli nie upłynął okres gwarancji na sprzęt zakupiony w naszym sklepie internetowym, a osuszacz nie działa prawidłowo, zadzwoń do nas +48172831547
Również dla wygody wskazaliśmy wszystkie numery punktów serwisowych dla zakupionego w naszym sklepie sprzętu. sklep internetowy. Jeśli przekroczyłeś warunki okresu gwarancyjnego, musisz zadzwonić bezpośrednio do centrum serwisowego.