pn wt śr czw pt sob ndz
09°° - 18°°
nieczynne
Пн W Ср Чт Пт Сб Вс
09°° - 18°°
выходной
Пн W Ср Чт Пт Сб Вс
09°° - 18°°
выходной

Gwarancja, zwrot i serwis 

Gwarancja i zwroty

Okres gwarancji określony jest w oryginalnej karcie gwarancyjnej, która jest dołączona do towaru.

W okresie gwarancyjnym odbierzemy wadliwy produkt i zwrócimy go po naprawie gwarancyjnej. Warunki: towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu transportowym i ważyć nie więcej niż podano w specyfikacji technicznej.

Nadawca lub właściciel towaru jest zawsze odpowiedzialny za wysyłkę i przygotowanie do transportu do serwisu gwarancyjnego.

Przykład karty gwarancyjnej:
 

Zwrot/wymiana i serwis 

WAŻNE! Wszelkie koszty poniesione w związku z transportem towaru przy jego zwrocie ponosi Kupujący.

  • Jakie dokumenty kupujący powinien dostarczyć sprzedającemu w celu wymiany lub zwrotu towaru?

  Aby wymienić lub zwrócić towar, kupujący musi napisać pisemny wniosek do sprzedawcy na adres e-mail info@osuszacze-online.pl z tematem „Zwrot towaru według numeru zamówienia” w treści listu, opisać przyczyny zwrotu. Do pisemnego wniosku należy dołączyć paragon lub inny dokument potwierdzający sprzedaż/zakup towaru od tego sprzedawcy oraz dokument gwarancyjny (w przypadku sprzedaży towaru na warunkach rękojmi).

  • Gdzie dokonywana jest wymiana lub zwrot towaru?

 Produkt jest wymieniany lub zwracany w miejscu zakupu.

  • Co powinienem zrobić w przypadku sporu między kupującym a sprzedającym co do jakości towaru?

  W przypadku sporu między kupującym a sprzedającym co do jakości towaru, kupujący przedstawia swoje roszczenia sprzedającemu na piśmie. Konsument ma obowiązek skontaktować się ze Sprzedawcą nie później niż trzy miesiące od dnia, w którym dowiedział się lub powinien był wiedzieć o naruszeniu jego praw lub uzasadnionych interesów. Sprzedawca obowiązany jest nieodpłatnie rozpatrzyć zgłoszenie Konsumenta i w przypadku niezgodności z jego wymaganiami udzielić mu szczegółowej, udokumentowanej, uzasadnionej pisemnej odpowiedzi nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia Konsumenta, chyba że w ust. Prawo lub prawodawstwo Unii Europejskiej. Jeżeli Sprzedawca nie zaspokoi lub częściowo zaspokoi wymagania Konsumenta lub nie ustosunkuje się do nich w ciągu 14 dni.

  • Сzy Klient może żądać wymiany lub zwrotu towaru nieodpowiedniej jakości – takiego, który mu się nie spodobał?

 Produkt dobrej jakości, który Ci się nie podoba, można wymienić lub zwrócić, jeśli produkt nie był używany, nie został uszkodzony i jest w dobrym stanie. Kupujący ma prawo żądać wymiany zakupionego produktu na odpowiednik o innym kształcie, rozmiarze, kolorze lub modelu w ciągu 14 dni od daty sprzedaży produktu, za dowodem, że zakupił produkt od tego sprzedawcy.
 
Jeśli sprzedający nie posiada odpowiedniego towaru zastępczego, kupujący ma prawo do zwrotu towaru sprzedającemu w ciągu 14 dni w celu zwrotu pieniędzy.
Za rozpatrzenie „reklamacji klientów” odpowiada pracownik firmy  
“ Inkomklimat Ivan Szuba” Wladyslav Mozolov v.mozolov@osuszacze-online.pl Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 5 dni roboczych.
 

  • Produkty, których kupujący nie może zażądać wymiany lub zwrotu, jeśli kupujący nie lubi ich kształtu, koloru lub złożoności?
  1. Klient naruszył zasady korzystania ze sprzętu. 
  2. Produkt zmienił wygląd (porysowane, podarte pudełko).
  3. Instalacja i serwis sprzętu nie zostały wykonane zgodnie z zaleceniami.
  4. Podjęto interwencje na tablicach kontrolnych.

Walizka serwisowa

Aby zapewnić długotrwałą i pełną eksploatację osuszacza, jego wysokiej jakości serwis jest po prostu niezbędny. 
 
Ale jeśli pojawią się problemy z osuszaczem lub systemem, zadzwoń do nas +48172831547

Jeżeli nie upłynął okres gwarancji na sprzęt zakupiony w naszym sklepie internetowym, a osuszacz nie działa prawidłowo, zadzwoń do nas +48172831547

 Również dla wygody wskazaliśmy wszystkie numery punktów serwisowych dla zakupionego w naszym sklepie sprzętu. sklep internetowy. Jeśli przekroczyłeś warunki okresu gwarancyjnego, musisz zadzwonić bezpośrednio do centrum serwisowego.