pn wt śr czw pt sob ndz
09°° - 18°°
nieczynne
Пн W Ср Чт Пт Сб Вс
09°° - 18°°
выходной
Пн W Ср Чт Пт Сб Вс
09°° - 18°°
выходной

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO OSUSZACZE-ONLINE.PL

ZAWARTOŚĆ:

1. Рelne dane firmy

2. Formy dostawy i płatności

3. Dostępne metody płatności

4. Gwarancja i zwroty

5. Przykład karty gwarancyjnej

6. Zwrot/wymiana i serwis

7. Polityka prywatności danych

Wszystkie regulaminy sklepu internetowego https://osuszacze-online.pl/ przygotowywane są przez dział obsługi prawnej firmy. Sklep internetowy https://osuszacze-online.pl/ dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu na mocy Ustawy o Prawach Konsumenta.

Рelne dane firmy

Inkomklimat Ivan Szuba, REGON 522249876, NIP 9512543056, zarejestrowana w woj. MAZOWIECKIE, pow. Warszawa, gm. Warszawa, miejs. Warszawa, ul. Adama Branickiego, nr 21, lok. U3, 02-972 działający w formie sklepu internetowego pod adresem: https://osuszacze-online.pl/ (zwany dalej „Sklepem”), adres poczty elektronicznej: buh@osuszacze-online.pl, numer telefonu: +48172831547

Formy dostawy i płatności

Warunki dostawy i płatności

Warunki dostawy

  • Czas dostawy towaru zależny jest od wyboru metody płatności i dostawy. Zazwyczaj czas dostawy liczony jest od momentu nadania przesyłki przez nasz sklep do momentu otrzymania przesyłki przez kupującego. Czas dostawy nie pokrywa się z czasem realizacji zamówienia.

Czas dostawy od daty zamówienia sprzętu

  • Zwykle wynosi od 24 godzin do dwóch lub trzech dni, w zależności od aktualnego stanu towaru w magazynie oraz informacji od naszych dostawców. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia przez pracownika naszego sklepu internetowego, podczas pracy naszej firmy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00.

Sposób realizacji dostawy

Towar wysyłamy na terenie całej Polski.

Towar można wysłać do klienta:

  1. Dostawa logistyką transportową lub kurierem. Wszystkie przesyłki wysyłane są kurierem DPD lub inPost. Zamówienie jest realizowane w momencie, gdy klient wskazał dokładny adres dostawy i złożył zamówienie za pośrednictwem konsultanta. W większości przypadków przesyłka jest dostarczana następnego dnia od momentu nadania. W niektórych przypadkach czas dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn od nas niezależnych (korki, awaria samochodu, wypadek drogowy, czynnik ludzki, nieobecność adresata pod adresem dostawy itp.) 
  2. Dostawa towarów w weekendy nie jest realizowana. Przyjmujemy zamówienia online ( na stronie www) i wysyłamy towar w pierwszy dzień roboczy po weekendach/świętach.

Dostawa zamówień na terenie Polski realizowana jest wyłącznie za pośrednictwem firm spedycyjnych, takich jak DPDInPost.

Koszty wysyłki często różnią się w zależności od metody wysyłki.

Dokładny koszt dostawy możesz obliczyć na stronie przewoźnika i skontaktować się z naszym menedżerem podczas realizacji transakcji.

Jeśli chcesz, możesz zamówić dostawę do dowolnego punktu w Polsce - możesz do nas zadzwonić pod numer +48172831547, lub możemy oddzwonić.

Odbiór towaru

  • Zamówiony towar można odebrać osobiście w biurze w Warszawie, wyłącznie po potwierdzeniu dostępności i uzgodnieniu sposobu płatności. Adres sklepu dostępny jest w zakładce kontakty.

Dostępne metody płatności

Akceptujemy płatności wszystkimi tradycyjnymi metodami. Towar wysyłamy po jego zamówieniu i zarejestrowaniu przez naszego kierownika.

Opcje płatności:

  • Płatność gotówką:

Przy odbiorze towaru z naszego sklepu/magazynu;
Po dostarczeniu zamówienia przez firmy logistyczne w Polsce i poza regionem Polski;
Płatność za pobraniem przy odbiorze towaru w siedzibie przewoźnika w Polsce. 

  • Przelew bankowy lub karta kredytowa:

Na podstawie faktury wystawionej przez naszą firmę.
Płatność bez VAT. Płatność bezgotówkowa na podstawie faktury do jednoosobowej działalności gospodarczej.
* Każda faktura do zapłaty jest ważna przez 3 dni, biorąc pod uwagę dzień jej sporządzenia.
**Każde konto jest tworzone przez kierownika firmy.

  • Automatyczna płatność online:

Płać za zamówienia dowolną kartą bankową, Apple Pay, PayU
Przy zamówieniu wybierz Online kartą bankową i kliknij Kontynuuj, aby zapłacić online. Wprowadź dane swojej karty i kliknij Zapłać. Karty bankowe VISA, MasterCard są akceptowane do płatności.

Po wysłaniu każdego produktu wysyłamy numer faktury TTN na adres e-mail lub SMS na podany w zamówieniu numer telefonu. Przesyłkę możesz śledzić na stronach firm kurierskich lub dodatkowo skontaktować się z naszymi menedżerami.

Gwarancja i zwroty

Okres gwarancji określony jest w oryginalnej karcie gwarancyjnej, która jest dołączona do towaru.

W okresie gwarancyjnym odbierzemy wadliwy produkt i zwrócimy go po naprawie gwarancyjnej. Warunki: towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu transportowym i ważyć nie więcej niż podano w specyfikacji technicznej.

Nadawca lub właściciel towaru jest zawsze odpowiedzialny za wysyłkę i przygotowanie do transportu do serwisu gwarancyjnego.

 

Przykład karty gwarancyjnej:

 

 

Zwrot/wymiana i serwis

WAŻNE! Wszelkie koszty poniesione w związku z transportem towaru przy jego zwrocie ponosi Kupujący.

  • Jakie dokumenty kupujący powinien dostarczyć sprzedającemu w celu wymiany lub zwrotu towaru?

Aby wymienić lub zwrócić towar, kupujący musi napisać pisemny wniosek do sprzedawcy na adres e-mail info@osuszacze-online.pl z tematem „Zwrot towaru według numeru zamówienia” w treści listu, opisać przyczyny zwrotu. Do pisemnego wniosku należy dołączyć paragon lub inny dokument potwierdzający sprzedaż/zakup towaru od tego sprzedawcy oraz dokument gwarancyjny (w przypadku sprzedaży towaru na warunkach rękojmi).

  • Gdzie dokonywana jest wymiana lub zwrot towaru?

Produkt jest wymieniany lub zwracany w miejscu zakupu.

  • Co powinienem zrobić w przypadku sporu między kupującym a sprzedającym co do jakości towaru?

W przypadku sporu między kupującym a sprzedającym co do jakości towaru, kupujący przedstawia swoje roszczenia sprzedającemu na piśmie. Konsument ma obowiązek skontaktować się ze Sprzedawcą nie później niż trzy miesiące od dnia, w którym dowiedział się lub powinien był wiedzieć o naruszeniu jego praw lub uzasadnionych interesów. Sprzedawca obowiązany jest nieodpłatnie rozpatrzyć zgłoszenie Konsumenta i w przypadku niezgodności z jego wymaganiami udzielić mu szczegółowej, udokumentowanej, uzasadnionej pisemnej odpowiedzi nie później niż 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia Konsumenta, chyba że w ust. Prawo lub prawodawstwo Unii Europejskiej. Jeżeli Sprzedawca nie zaspokoi lub częściowo zaspokoi wymagania Konsumenta lub nie ustosunkuje się do nich w ciągu 14 dni.

  • Сzy Klient może żądać wymiany lub zwrotu towaru nieodpowiedniej jakości – takiego, który mu się nie spodobał?

Produkt dobrej jakości, który Ci się nie podoba, można wymienić lub zwrócić, jeśli produkt nie był używany, nie został uszkodzony i jest w dobrym stanie. Kupujący ma prawo żądać wymiany zakupionego produktu na odpowiednik o innym kształcie, rozmiarze, kolorze lub modelu w ciągu 14 dni od daty sprzedaży produktu, za dowodem, że zakupił produkt od tego sprzedawcy.
 
Jeśli sprzedający nie posiada odpowiedniego towaru zastępczego, kupujący ma prawo do zwrotu towaru sprzedającemu w ciągu 14 dni w celu zwrotu pieniędzy.
Za rozpatrzenie „reklamacji klientów” odpowiada pracownik firmy “ Inkomklimat Ivan Szuba” Wladyslav Mozolov v.mozolov@osuszacze-online.pl Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 5 dni roboczych.
 

  • Produkty, których kupujący nie może zażądać wymiany lub zwrotu, jeśli kupujący nie lubi ich kształtu, koloru lub złożoności?
  1. Klient naruszył zasady korzystania ze sprzętu. 
  2. Produkt zmienił wygląd (porysowane, podarte pudełko).
  3. Instalacja i serwis sprzętu nie zostały wykonane zgodnie z zaleceniami.
  4. Podjęto interwencje na tablicach kontrolnych.

Walizka serwisowa

Aby zapewnić długotrwałą i pełną eksploatację osuszacza, jego wysokiej jakości serwis jest po prostu niezbędny. 
 
Ale jeśli pojawią się problemy z osuszaczem lub systemem, zadzwoń do nas +48172831547
Jeżeli nie upłynął okres gwarancji na sprzęt zakupiony w naszym sklepie internetowym, a osuszacz nie działa prawidłowo, zadzwoń do nas +48172831547

Również dla wygody wskazaliśmy wszystkie numery punktów serwisowych dla zakupionego w naszym sklepie sprzętu. sklep internetowy. Jeśli przekroczyłeś warunki okresu gwarancyjnego, musisz zadzwonić bezpośrednio do centrum serwisowego.

Polityka prywatności danych

Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

Zarządcą jest Inkomklimat Ivan Szuba, REGON 522249876, NIP 9512543056, zarejestrowana w woj. MAZOWIECKIE, pow. Warszawa, gm. Warszawa, miejs. Warszawa, ul. Adama Branickiego, nr 21, lok. U3, 02-972 działający w formie sklepu internetowego pod adresem: https://osuszacze-online.pl/ (zwany dalej „Sklepem”).

Skąd pozyskujemy Twoje dane?

Otrzymaliśmy je, gdy złożyłeś elektroniczne zamówienie na stronie Sklepu lub podczas rozmowy telefonicznej. Dodatkowe dane osobowe, takie jak adres lub numer NIP (jeśli prowadzisz firmę) otrzymujemy w związku z realizacją umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu. Zbieramy również Twoje dane w związku z rezerwacjami produktów, zgłoszonymi reklamacjami oraz w ramach kontaktu z naszymi pracownikami w innych sprawach.

Jaki jest cel przetwarzania Twoich danych osobowych przez OSUSZACZE-ONLINE.PL?

Twoje dane osobowe przetwarzamy w zakresie niezbędnym do wykonania zawartej z Tobą umowy, w tym:

  1. umożliwienia świadczenia usług drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z oferty Sklepu, w tym dokonywania transakcji i płatności za sprzedane towary i usługi w tym. Obejmuje to również dostawę produktów do wskazanego przez Ciebie miejsca, wystawienie dokumentów sprzedaży (jeśli sobie tego życzysz), a także możliwość skorzystania z uprawnień z tytułu rękojmi i rękojmi producenta;
  2. ozpatrywanie reklamacji;
  3. obsługi wszelkich zapytań, które do nas kierujesz (pocztą elektroniczną lub telefonicznie);
  4. skontaktować się z Tobą w celu świadczenia naszych usług.

 
Jesteśmy prawnie zobowiązani do przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych. Przetwarzamy również Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, w oparciu o prawnie uzasadniony interes OSUSZACZE-ONLINE.PL, a mianowicie:

  1. świadczenie usług płatniczych;
  2. zapewnienia bezpieczeństwa usług, które świadczymy Państwu drogą elektroniczną, w tym przestrzegania przepisów wewnętrznych (Regulaminu Sklepu i Regulaminu Przetwarzania Danych) oraz przeciwdziałania oszustwom i nadużyciom;
  3. przetwarzania Twoich żądań niezwiązanych z wykonaniem umowy;
  4. windykacja; prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych;
  5. prowadzenie badań i analiz pod kątem funkcjonalności platform handlowych Sklepu, usprawnienia działania usług lub oceny głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających;
  6. przechowywanie danych w celach archiwizacyjnych i rozliczalności (wykazanie zgodności z naszymi zobowiązaniami prawnymi).

Jak się z nami skontaktować w celu uzyskania informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

Wszelkie pytania dotyczące informacji o przetwarzaniu danych osobowych prosimy kierować na adres info@osuszacze-online.pl Prosimy o przesyłanie e-maila oraz korespondencję pisemną z dopiskiem „Przetwarzanie danych”.

Jakie masz prawa w stosunku do OSUSZACZE-ONLINE.PL w zakresie przetwarzanych danych?

Zapewniamy, że wszystkie Twoje prawa wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) są egzekwowane, tj. prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Twoje prawa obejmują:

  1. Prawo dostępu do swoich danych osobowych. To prawo oznacza, że możesz poprosić nas o wyeksportowanie informacji, które posiadamy o Tobie z naszych baz danych i przesłanie ich do Ciebie w jednym z powszechnie używanych formatów (np. XLSX, DOCX itp.);
  2. Prawo do poprawiania danych. Jeżeli dowiesz się, że przetwarzane przez nas dane są nieprawidłowe, masz prawo poprosić nas o ich poprawienie, a my będziemy do tego zobowiązani. W takim przypadku możemy poprosić Cię o dostarczenie dowolnego dokumentu lub innego dowodu zmiany danych;
  3. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych. Jeżeli pomimo  przestrzegania przez nas zasady adekwatności uznasz, że przetwarzamy zbyt szeroki zakres Twoich danych osobowych dla określonego procesu, masz prawo żądać, abyśmy ograniczyli ten zakres przetwarzania. O ile Twoje żądanie nie jest wymagane przez obowiązujące prawo lub nie jest konieczne do wykonania umowy, przyjmiemy Twoje żądanie;
  4. Prawo żądania usunięcia danych. Prawo to, zwane również prawem do bycia zapomnianym , oznacza Twoje prawo do żądania, abyśmy usunęli wszelkie informacje zawierające Twoje dane osobowe z naszych systemów baz danych oraz z naszych rejestrów. Pamiętaj, że możemy nie być w stanie tego zrobić, jeśli jesteśmy zobowiązani przez prawo do przetwarzania Twoich danych (np. dokumenty transakcyjne do celów podatkowych, gwarancje, zobowiązania do rozliczania naszych działań). W takim przypadku usuniemy w jak największym stopniu Twoje dane, a te, które powinny być dostępne tylko dla kierownictwa naszej firmy.
  5. Prawo do przenoszenia danych do innego administratora danych. Zgodnie z  Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych (RODO) możesz poprosić nas o wyeksportowanie danych, które nam przekazałeś podczas wszystkich naszych kontaktów i wszelkiej współpracy w osobnym pliku w celu dalszego przekazania innemu administratorowi danych. Dopóki nie nadużywasz wyżej wymienionych praw (takich jak nieuzasadnione codzienne prośby o informacje), korzystanie z nich będzie bezpłatne i powinno być łatwe.

Jeżeli uważasz, że w jakikolwiek sposób naruszyliśmy zasady dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych, masz prawo wnieść skargę bezpośrednio do organu nadzorczego. W ramach wykonywania tego prawa musisz podać pełny opis zaistniałej sytuacji oraz wskazać, jakie działania uważasz za naruszające Twoje prawa lub wolności.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Twoje dane udostępniamy tylko wtedy, gdy jest to niezbędne do wykonania umowy. Nie sprzedajemy Twoich danych ani nie udostępniamy Twoich danych podmiotom trzecim.

Możemy udostępniać Twoje dane osobowe naszym partnerom:

  • firmom księgowym;
  • firmom transportowym /transport/ - w celu dostarczenia zakupionego towaru pod wskazany przez Państwa w zamówieniu adres;
  • centra serwisowe, które wykonują naprawy zakupionych produktów w przypadku zgłoszenia gwarancyjnego lub gwarancyjnego;
  • firmom świadczącym dla nas usługi w zakresie dostawy i utrzymania oprogramowania bazodanowego, za pośrednictwem którego możemy prowadzić Sklep oraz prowadzić odpowiednią ewidencję sprzedaży itp.;
  • firmy zbierające opinie o produktach i sklepach – pomagają nam, jeśli chcesz podzielić się swoją opinią o produkcie lub wrażeniami z korzystania ze sklepu internetowego lub stacjonarnego;
  • pośrednicy płatności w przypadku transakcji płatniczych w związku z Twoimi zakupami, w tym ci, którzy współpracują z systemami płatności.

Dla każdego z tych celów udostępniamy tylko dane niezbędne do jego realizacji. W niektórych przypadkach nie przetwarzamy Twoich danych osobowych jako administrator, ale jako podmiot przetwarzający działający w imieniu innych. Może się również zdarzyć, że nasi pracownicy w określonych przypadkach działają w imieniu i w imieniu innego administratora danych. Takie przypadki obejmują rozpatrywanie roszczeń z tytułu gwarancji producenta.

Jak długo przechowujemy Twoje dane osobowe?

Okres, przez jaki przetwarzamy Twoje dane osobowe, zależy od celu przetwarzania. I tak odpowiednio:

  1. sprzedaż – na czas trwania umowy; po tym okresie Twoje dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych i podatkowych oraz przez okres przedawnienia Twoich roszczeń;
  2. usługi dostawy w trakcie trwania umowy; po tym okresie Twoje dane będziemy przetwarzać w celach związanych z rozliczalnością naszych działań, do czego jesteśmy zobligowani przepisami o ochronie danych osobowych i podatkowych oraz przez okres przedawnienia Twoich roszczeń;
  3. dane pozyskane o tym, jak korzystasz z naszych stron internetowych (za pomocą plików cookies) oraz dane przetwarzane w naszej marketingowej bazie danych – przez cały okres, w którym jesteś naszym klientem oraz przez okres 10 lat od momentu, w którym przestałeś być naszym klientem (ty nie dokonywałes powtórnych zakupów).

Czy przekazujemy Twoje dane do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego?

Twoje dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
 
Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).