Formy dostawy i płatności
Warunki dostawy i płatności
Warunki dostawy
Czas dostawy towaru zależny jest od wyboru metody płatności i dostawy. Zazwyczaj czas dostawy liczony jest od momentu nadania przesyłki przez nasz sklep do momentu otrzymania przesyłki przez kupującego. Czas dostawy nie pokrywa się z czasem realizacji zamówienia.
Czas dostawy od daty zamówienia sprzętu
Zwykle wynosi od 24 godzin do dwóch lub trzech dni, w zależności od aktualnego stanu towaru w magazynie oraz informacji od naszych dostawców. Realizacja zamówienia rozpoczyna się od momentu jego potwierdzenia przez pracownika naszego sklepu internetowego, podczas pracy naszej firmy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00.
Sposób realizacji dostawy
Towar wysyłamy na terenie całej Polski.
Towar można wysłać do klienta:
- Dostawa logistyką transportową lub kurierem. Wszystkie przesyłki wysyłane są kurierem DPD lub inPost. Zamówienie jest realizowane w momencie, gdy klient wskazał dokładny adres dostawy i złożył zamówienie za pośrednictwem konsultanta. W większości przypadków przesyłka jest dostarczana następnego dnia od momentu nadania. W niektórych przypadkach czas dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn od nas niezależnych (korki, awaria samochodu, wypadek drogowy, czynnik ludzki, nieobecność adresata pod adresem dostawy itp.)
- Dostawa towarów w weekendy nie jest realizowana. Przyjmujemy zamówienia online ( na stronie www) i wysyłamy towar w pierwszy dzień roboczy po weekendach/świętach.
Dostawa zamówień na terenie Polski realizowana jest wyłącznie za pośrednictwem firm spedycyjnych, takich jak DPD, InPost.
Koszty wysyłki często różnią się w zależności od metody wysyłki.
Dokładny koszt dostawy możesz obliczyć na stronie przewoźnika i skontaktować się z naszym menedżerem podczas realizacji transakcji.
Jeśli chcesz, możesz zamówić dostawę do dowolnego punktu w Polsce - możesz do nas zadzwonić pod numer +48172831547, lub możemy oddzwonić.
Odbiór towaru
Zamówiony towar można odebrać osobiście w biurze w Warszawie, wyłącznie po potwierdzeniu dostępności i uzgodnieniu sposobu płatności. Adres sklepu dostępny jest w zakładce kontakty
Płatność za towar
Akceptujemy płatności wszystkimi tradycyjnymi metodami. Towar wysyłamy po jego zamówieniu i zarejestrowaniu przez naszego kierownika.
Opcje płatności:
- Płatność gotówką:
Przy odbiorze towaru z naszego sklepu/magazynu;
Po dostarczeniu zamówienia przez firmy logistyczne w Polsce i poza regionem Polski;
Płatność za pobraniem przy odbiorze towaru w siedzibie przewoźnika w Polsce.
- Przelew bankowy lub karta kredytowa:
Na podstawie faktury wystawionej przez naszą firmę.
Płatność bez VAT. Płatność bezgotówkowa na podstawie faktury do jednoosobowej działalności gospodarczej.
* Każda faktura do zapłaty jest ważna przez 3 dni, biorąc pod uwagę dzień jej sporządzenia.
**Każde konto jest tworzone przez kierownika firmy.
- Automatyczna płatność online:
Płać za zamówienia dowolną kartą bankową, Apple Pay, Przelewy24 i PayU
Przy zamówieniu wybierz Online kartą bankową i kliknij Kontynuuj, aby zapłacić online. Wprowadź dane swojej karty i kliknij Zapłać. Karty bankowe VISA, MasterCard są akceptowane do płatności.
Po wysłaniu każdego produktu wysyłamy numer faktury TTN na adres e-mail lub SMS na podany w zamówieniu numer telefonu. Przesyłkę możesz śledzić na stronach firm kurierskich lub dodatkowo skontaktować się z naszymi menedżerami.